Geoblog.pl    BPE    Podróże    2009 - 2013 małe rodzinne wędrowanie (5-10)    Park Średniowieczny - Warownia Inwałd

Park Średniowieczny - Warownia Inwałd

Polska, Inwałd

Na początku wakacji została otwarta nowa atrakcja w inwałdzie - warownia średniowieczna z 2012 roku - brzmi absurdalnie ........, ale.....
Nie lubię się wypowiadać na temat czegoś, czego nie widziałam - jedziemy więc sprawdzić co to takiego i ile toto warte :-))
Zasadniczo robimy to ze względu na malucha - bo własnie jest na etapie fascynacji smokami, a czytamy na stronce parku, że sa tam ruchome smoki.

Bilety nie sa najtańsze, ale na miejscu mozna się miło "rozczarować" ilością atrakcji zawartych w tym:
Mamy tu bowiem park smoków, które ruszaja się, wydają odgłosy, zioną ogniem......., a nawet jeden przemawia :-))
Osadę średniowiecznych rzemieślników - tu m,aluch mogą ulepić coś z gliny, zabawić sie w kowala, upleść własny sznur, zabawić się w stolarza, tkacza, albo szewca........
Obok zamku mozna postrzelać z łuku, potem zwiedzić warownie na której znajdziemy salę tortur, zbrojownie (z pokazem multimedialnym), na koniec mozemy posilić się w klimatycznie zrobionej karczmie.......

Generalnie wizyta w parku zajmie nam dużo czasu (warto to wziąść po uwagę planując tam wizytę), dzieciaki będą zachwycone, a my mile zaskoczeni, że można stworzyć coś z niczego.........i że będzie to takie ciekawe :-)