Geoblog.pl    BPE    Podróże    2004 - 2009 małe rodzinne wędrowanie (0-5)    Wola Krogulecka
2006

Wola Krogulecka

Polska, Wola Krogulecka

Popołudniowa wycieczka na Wolę Krogulecką za Barcicami. Cudowne miejsce.
maluszek zajada ze smakiem borówki i poziomki - dla niego liczą się tylko te prosto z krzaka.

Multimedia (1)
WOLA KROGULECKA WARTO POZNAĆ
WOLA KROGULECKA WARTO POZNAĆ  - 2009-06-22 09:16
Masz rację Wola Krogulecka należy do NAJŁADNIEJSZYCH Miejscowości
jeżeli chodzi o dojazd są nowe drogi nawet do pól specjalnie dla mieszkańców i turystów co lubią jeździć na rowerach
przepięknie jest przez cały rok ale mi się najbardziej podoba się Wiosną .
oprócz tego co powiedziałem jeszcze na woli są oznakowane szlaki turystyczne
tak że bardzo polecam zwiedzać ta miejscowość , najlepiej wybrać się z dziećmi choćby dlatego że jest czyste i świeże powietrze czuć że się oddycha, pozatym można poznać i nauczyć się miejscowe sposoby uprawiania roli oraz jak kolega sfotografował można się delektować dziko rosnącymi jeżynami jest jeszcze więcej zalet tej miejscowości ale poznać je można jeśli Państwo przyjadą :) :) :) :)

"ŻEBY SIĘ DOWIEDZIEĆ TRZEBA PRZEŻYĆ"
"ŻEBY SIĘ DOWIEDZIEĆ TRZEBA PRZEŻYĆ" - 2009-06-22 09:26
WOLA KROGULECKA
Piękna miejscowość " góra:) " można zobaczyć wiele rzeczy
nawet inne miejscowości np Stary Sącz, Rytro i inne ...
wyznaczone są szlaki dla turystów.
idealne miejsce dla tych którzy pragną wyczerpujących przygód ponieważ w niektórych odcinkach tego rejonu jest ciężko .
powiem krótko
Jest Przepięknie Ale Żeby Się Dowiedzieć Trzeba Przeżyć

BPE - 2009-06-22 11:25
Brzmi jak reklama, ale popieram - tam jest przepięknie!!! Kiedyś mama zabrała tam na przejażdżkę znajomych z Warszawy i aż dech im zaparło jak zobaczyli widoczki - nawet działkę od razu chcieli tam kupować:-))