Geoblog.pl    BPE    Podróże    2011 - Słowacja (Tatry Wysokie i baseny termalne)    Aquacity - Poprad

Aquacity - Poprad

Słowacja
Słowacja, Poprad

Dzisiaj tez ciągnie w góry, ale z drugiej stronie co to za wkacje bez "wymoczenia się" za przeproszeniem - zwłaszcza, ze w tym roku w związku z pogodą i brakiem czasu nie mielismy ani razu stroi kąpielowych na sobie, a tu jakby nie patrzeć koniec lata sie zbliża !

Ruszamy wiec na wiele długich godzin na wodne szaleństwa w parku wodnym w Popradzie.
Ceny nie małe, ale atrakcji mnóstwo - tylko część udało mi się obfotografowac........reszta na stronce:

I byłoby super, gdyby nagle sie nie rozpadało (tym razem to w Tatrach była piękna pogoda).... igdyby wszyscy na raz nie próbowali sie zmieścic na basenach w środku....niby tego dużo, ale i tak zrobiło sie ciasno :-))

Ale tak czy inaczej było warto !

My
My - 2011-09-19 22:14
No, ja już od jakiegoś czasu planuję wyjazd w to miejsce, bo Matylda to zwierz wodny jakich mało, i miała by jak wypad do raju ..

Hania
Hania - 2011-11-05 18:50
Przewędrowałam z Wami przez Tatry Wysokie i wcale nogi mnie nie bolą. Też kocham Tatry, ale częściej jestem po polskiej stronie.
Zdjęcia są fantastyczne, a Wasza wyprawa już kusi, by też tam być. Opisując swoje wędrówki robicie kawał dobrej roboty. Lepszej zachęty nie trzeba.
Z wielką przyjemnością czytam o Waszych podróżach i tych po Polsce i bardzo dalekich.