Geoblog.pl    BPE    Podróże    RANKING STACJI NARCIARSKICH    (6,5) Beskid Śląski - Istebna - Złoty Groń

(6,5) Beskid Śląski - Istebna - Złoty Groń

Polska, Istebna
Przejechano 1920 km

Kolejna stacja narciarska odwiedzona w Święta Bożego Narodzenia. Na nartach i desce jeździli tylko moi chłopcy, ja stację obejrzałam sobie dokładnie "na butach" - opinia nie będzie więc do końca obiektywna.
Warunki były trudne - lodowa skorupa, ale na takie trafiliśmy więc tak było zapewne na wszystkich stacjach.

PLUSY:

- stacja urozmaicona - krzesełko 6-osobowe + orczyk dla starszych i maleńki orczyk dla maluszków
- bliskość parkingu
- przystępne ceny - róznorodnosc w wykupie karnetów (1,2,4-godzinne + czasowe), kazdy znajdzie najlepsze rozwiązaniedla siebie
- dobre warunki - trasy wyratrakowane, bez muld
- ładny budynek gastronomiczny przy dolnej stacji - pachnący nowością

MINUSY:

- sporo ludzi , krzesełko co prawda 6-osobowe, ale przy pełnym obłożeniu na trasie będą tłumy
- duża odległość od Śląska - jak na wyprawę na jeden dzień, to moim zdaniem nie warto
- przejazd bajkową drogą, stacja ma piękne widoki nma okolicę (teren całkowicie odkryty), ale sprawia to, że trasa zjazdowa jest bardzo mało ciekawa i nieurozmaicona
- brak możliwości rozwoju stacji jeżeli chodzi o trasy zaawansowane (ukształtowanie terenu na to nie pozwala)
- brak gastronomii na górnej stacji