Geoblog.pl    BPE    Podróże    2013 - Malezja, Singapur, przelotem w Dubaju    wydało się .....

wydało się .....

Polska, Gliwice

Myślałam, ze tajemnica dłużej wytrzyma, a tu nic z tego.......tak zgadywałi, tak dociekali, ze się w końcu wydało......

No to ogłaszam oficjalnie: w dniu 15 marca wylatujemy całą rodzinką z Warszawy do Dubaju, po kilku godzinach przerwy lecimy dalej do Kuala Lumpur........

Plan jest mniej więcej taki : pierwsze 5 dni w stolicy Malezji, tam mąz ma konferencję, a my z maluchem plączemy sie po miescie i zwiedzamy co sie tylko da..... to nawet całkiem fajnie - wszyscy zazwyczaj są tam przelotem, my bedzimy mieli czas na poczucie prawdziwej atmosfery tego miasta.

Potem razem ze znajomymi planujemy pożyczyć samochód i zajechać do 2 najciekawszych punktów w głebi lądu: plantacji herbaty i najstarszej na swiecie dźungli.........tu goraca prosba o wszelkie porady dotyczące tych 2 punktów programu :-)))

Znajomi wracają do kraju, a my lecimy na kilka dni do Singapuru.

Do wylotu zostanie jeszcze chwilka więc coś na pewno jeszcze ciekawego wymyslimy......
Powrót do kraju 2 kwietnia......

Jestem okropnie podniecona tą wyprawą - tu na geoblogu gdzie podrózników jest bez liku taka wyprawa nie robi na nikim wrażenia, ale ....., no własnie - kiedy sie tak głebiej nad tym zastanowić - to przeciez przeciętny "Kowalski" nigdy w zyciu nie zajedzie do 99% z tych miejsc.....ba - on nawet nie będzie śmiał zamarzyć o zobaczeniu największych budynków swiata, tych nowoczesnych miast, plantacji herbaty, nigdy w zyciu nie zobaczy prawdziwej dżungli........i to jest najwspanialsze - swiadomość, że nalezymy do grona nielicznych, którzy maja marzenia i je spełniają..........życzę Wam spełnienia Waszych.........

I czekam na wszystki rady, porady dotyczące naszej planowanej podróży ...........

BPE - 2013-01-08 09:17
dzisiaj wizyta u lekarza w sprawie szczepień.........wychodzimy z założenia, ze "strzeżonego Pan Bóg strzeże" więc lepiej zrobić coś za wczasu..........wiem, że większość z podrózujących olewa szczepienia........, ale........

zula - 2013-01-08 09:34
Gratulacje i już się cieszę razem z Wami !!!!

...szczepienia - oczywiście są koniecznością lecz i tak trzeba uważać :).

perszing1982
perszing1982 - 2013-01-08 11:07
Gratuluję i życzę miłego i udanego wyjazdu
Pozdrawiam :-)

mirka66 - 2013-01-08 11:32
Zaszczepic sie trzeba.A to nic nie boli.
Fajna wyprawa,gratulacje.:)

zuzkakom
zuzkakom - 2013-01-08 11:33
Ja tam doskonale rozumiem! Każda podróż jest ekscytująca, a zwłaszcza ta "wymarzona", nieważne ile osób przed nami się tam już wybrało. Udanej wyprawy i wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

marianka - 2013-01-08 13:14
Zapowiada się fascynująco! I... cieszę się, że już się wydało, bo byłam bardzo ciekawa;))

ewaowieczka
ewaowieczka - 2013-01-08 14:11
Hej Blanka
Cieszę się że udało mi się rozgryźć zagadkę, bo ciekawość już mnie zżerała. Gratuluję i czekam na opisy. My za 3 tyg też lecimy w te tereny-Tajlandia i też cieszymy się jak wariaci

zula - 2013-01-08 17:08
Poczytać warto :

geminus
geminus - 2013-01-08 23:29
W KL pierwszego dnia przejedz sie autobusem "Hop on Hop off" . Po przejechaniu trasy bedziesz juz wiedziala co zwiedzac i w jakiej kolejnosci. Dostaniesz mape trasy z zaznaczonymi atrakcjami i przystankami. Bilet wazny jest caly dzien wiec mozesz wsiadac i wysiadac ale najpierw radze przejechac cala trase. Powodzenia.

Mario
Mario - 2013-01-08 23:29
Blanka... Gratulacje, na pewno wyprawa będzie Super Udana

Do Singapuru możecie lecieć samolotem ale także odjeżdżają Autobusy z Kuala Lumpur do Singapuru... koszt Autobusu to 30 $ SIN od Osoby... Autobusy Bardzo wygodne, jedzie się około 5 godz.

W Singapurze proponuje zarezerwujcie sobie Hotel Fragrance... jest to lokalna siec Hotelowa, warunki bardzo dobre i cena bardzo Atrakcyjna jak na Singapur... rezerwacje najlepiej zdobić przez www.booking.com lub bezpośrednio na stronie www.fragrancehotel.com chociaż jak my byliśmy rok temu to przez booking zarezerwowaliśmy za 48 $Sin a bezpośrednio na ich stronie cena była 118 $SIN

Polecam się jakbyście potrzebowali Pomocy czy Info

mamaMa - 2013-01-09 07:59
Jak to tajemnice czasem szybko przestają być tajemnicami....tym razem na nasze szczęście!!!
Powodzenia!
Teraz to dla Was najpiękniejszy czas oczekiwania!

BPE - 2013-01-09 08:15
dziękuje za wszelkie rady, porady i ciepłe słowa - jestescie kochani !!!

BoRa
BoRa - 2013-01-09 23:58
Parę dni nie wchodziłam i ale się porobiło!!!
fantastyczna wiadomość!!!
G R A T U L U J Ę !!!
To będzie super udany wyjazd.
i błagam nie pisz "taka wyprawa nie robi na nikim wrażenia" bo zapewniam Cię, że wyprawa na drugą stronę globu robi wrażenie i to wielkie.
pozdrawiam i cieszę się z Wami,
BoRa

BPE - 2013-01-10 12:41
chodziło mi o to, ze w tym gronie taka podróz to normalka......punkt widzenia zalezy od punktu odniesienia - dla większości znajomych to absolutna abstrakcja ......

Auuuuuuuuuuuuuuć - ktoś tu pisał, że szczepinie nie boli..........mnie tam boli zawsze - całe dzieciństwo byłam kłuta i na samą myśl o igle rtobi mi się słabo......
Za nami pierwsza partia szczepień, za 6 tygodni powtórka z rozrywki....................
Dobrze, ze maluch ma tylko jedno kłucie, bo nie wiem jak bym go pzrekonała do powtórnego......

zula - 2013-01-10 15:11
...protestuję !
..." w tym gronie taka podróż to normalka "...
niestety na 8 tys geoblogowiczów niewiele rusza w tak odległe kraje (...może poza "100" turystów , podróżników ! ) .
Widać po komentarzach ile poruszenia wzbudziła podróż i wiele z nas ...także już prawie leci ...czytając innych relacje :).
Jeszcze nie wyruszyliscie a jest ponad 40 komentarzy ! .
Dodaję i ja kolejny "700" ...mam szczęście , pozdrawiam całą BPE ,

BPE - 2013-01-11 09:09
wiedziałam, ze 700 komentarz bedzie Twój :-)))

jesli chodzi o Azję to padł tu na geoblogu kiedyś komentarz : " wreszcie jakiś inny inny kierunek, bo wszcy tylko ta Azja - to już jest nudne...." - nie pamietam pod czyim wpisem był, ale utkwił mi w głowie............no to bedzie znowu ta nudna Azja - ale i tak się ciesze :-))))))

polo
polo - 2013-01-14 02:07
Witam serdecznie
byłem w Singapore 20-ci lat temu kilka dni wracając z Australii. Pewnie zmieniło się tam wszystko. Duża wilgotność powietrza i ten kontrast szklanych wieżowców i zaraz za nimi slamsów. Miłego pobytu.

adajurekispolka
adajurekispolka - 2013-01-14 23:22
Hej porady - to dużo humoru i cierpliwości. Podróże z dziećmi to nie to samo co single/para.

BPE - 2013-01-15 08:25
tak, przerabiamy to od kiedy Eryk się urodził......to kompletnie inny sposób podróżowania ..............

apacino
apacino - 2013-03-01 13:38
Jak ja wam zazdroszczę, właśnie wróciłam i chętnie wskoczyłabym do samolotu jeszcze raz.
W Kuala Lumpur jak będziecie 5 dni, skorzystajcie z darmowego różowego autobusu (to jest nowość w Kuala, my na to nie mieliśmy czasu) GO KL city bus.
link:
Klimatyzowane i komfortowe jeżdżą po większości atrakcji turystycznych i mają dwie linie:zieloną i fioletową. Zamiast biegać z dzieciaczkiem po mieście skorzystajcie, bo hałas na ulicy potrafi być nieznośny! A plantacje herbaty nam się tak spodobały, że moglibyśmy przy dobrej pogodzie być tam dłużej. Pod Petronas, w parku jest rewelacyjny plac zabaw-basen w dla dzieci. My byliśmy wieczorem i był już zamknięty. Przy 5 dniach na miejscu musicie skorzystać!
Życzę samych niezapomnianych wrażeń!

zula - 2013-03-08 09:33
Zapewne odliczacie już dni do wyjazdu .
Życzę spokojnego lotu , cudownych dni i przeżyć podczas całego pobytu !
BPE wszystkiego najlepszego ;)

BPE - 2013-03-09 15:03
tak...odliczanie trwa ........., a nerwy coraz większe....ta niepewnośc - jak to bedzie i czy wszystko sie uda........

mirka66 - 2013-03-13 13:02
Jeszcze raz wspanialego pobytu.I bez obaw-wszystko sie uda.
Ktos kto napisal,ze Azja jest nudna nie ma o niej zielonego pojecia.To wspaniale miejsce i najbardziej zroznicowany kontynent na swiecie.