Geoblog.pl    BPE    Podróże    2013 - Malezja, Singapur, przelotem w Dubaju    Dojazd do wyspy Sentosa

Dojazd do wyspy Sentosa

Singapur
Singapur, Harbour Front

Kolejny dzień, wczesne wstawanko, bo przecież szkoda każdej minuty na sen jak się jest w takim miejscu !!!
Niestety, tym razem nie udało sie znaleźć hotelu ze śniadaniami (były takie, ale w jakichś absurdalnych cenach) - trudno - jakoś sobie poradzimy. Tuż za rogiem znajdujemy knajpkę idealnie przystosowaną do serwowania śniadań: kanapeczki, kakao, kawka..........drogo, ale smacznie. teraz przejście na drugą stronę ulicy (oczywiście zadaszonym chodniczkiem) i przejazd metrem do ostatniej stacji linii fioletowej (Harbour Front).

Na ostatniej stacji szybka decyzja - na wyspę można się dostać na 3 sposoby: na piechotkę, kolejką gondolową, albo monorailem - wybieramy 3 opcję (tym bardziej, że nasze karty też tu obowiązują) i już wsiadamy razem z tłumem ludzi do ślicznego kolorowego wagoniku. Za wjazd płaci się 3,5 $, ale potem po wyspie przez cąły dzień poruszamy się juz różnymi środkami transportu za darmo.

Wysiadamy na pierwszej stacji aby zajrzeć do chyba najbardziej popularnej części wyspy - to tu rozchodza się ludzie w celu odnalezienia uciech wszelakich :-))
Stąd dostaniemy się do pięknego aquaparku, wejdziemy do wesołego miasteczka Universal Studios , do wielkich akwariów i na masę innych atrakcji w które wczytywac juz sie nie chcieliśmy. Oczywiście z punktu widzenia nszego dziecka najlepiej by było, żeby tu zostać, my jednak mamy inne plany.......o tym w kolejnych wpisach. Jesli ktoś ośmieli się tu zostać, szybko jego budzet zostanie pomniejszony o kilkaset dolarów :-((((
Po obejściu i obfotografowaniu tej części idziemy się dowiedzieć w jaki sposób dostaniemy się do zachodniej części wyspy. Jest tu mnóstwo osób chętnych udzielić pomocy, dowiadujemy się, ze trzeba przejechać do ostaniej stacji kolejki, a potem pzresiąść się na autobus, który nas podwiezie pod same drzwi.

Pobyt na tej rajskiej wyspie, która jest jakby ogromny wesołym miasteczkiem z atrakcjami jakich nie znajdziemy w takiej ilości nigdzie indziej .......... pozwolę sobie rozłożyć na kilka wpisów - każde miejsce ma bowiem swoją otoczkę i urok, nie warto więc tego mieszać.