Geoblog.pl    BPE    Podróże    2014 - 2017 małe rodzinne wędrowanie    W piątek 13-tego .......spełnienie narciarskich marzeń

W piątek 13-tego .......spełnienie narciarskich marzeń

Słowacja
Słowacja, Łomnica

Marzyć zawsze warto, ale spełniać te marzenia jest po prostu cudownie.
Kiedy lata temu byliśmy pod szczytem Łomnicy obiecaliśmy sobie, ze kiedyś tu wrócimy - zimą, gdy będą ku temu odpowiednie warunki !
Analiza pogody w drugim tygodniu ferii i szybka decyzja - jedziemy. Jeszcze tylko ubezpieczenie na wypadek jakiejś akcji ratowniczej (strzeżonego Pan Bóg strzeże)......wykupić euro i następnego dnia o 7 rano jesteśmy już zapakowani w samochodzie.

Żeby nie było tak cudownie, to jak przystało na piątek 13-tego zaczynamy od zgubienia drogi i tracimy bezsensownie pół godziny.....
Potem trzeba przeboleć sumę przy kasie........., ale potem pozostaje już 7 cudownych godzin w RAJU !!!!
Bajeczna zima, cudowne słońce, ośnieżone szczyty Tatr i plusowa temperatura !!!!

Jeździmy już resztkami sił do samego końca...........a potem pełni wrażeń wracamy.
Ten dzień z pewnością mogę zaliczyć do najpiękniejszych dni w moim życiu !!!

Eugene
Eugene - 2015-02-24 11:19
Chociaż 13 w piątek i paru nieprzyjemnych sytuacji, to widać, że wyjazd pod Łomnicę udany.

genek
genek - 2015-02-24 14:42
zaje....
też tam chce

BoRa
BoRa - 2015-02-24 20:21
Tatry w słońcu, to naprawdę gratka dla oczu. Widzę, że na Łomnicy już same nowoczesne wyciągi, a trasy cudnie przygotowane. Pośmigaliście sobie, aż miło.
Fajnie że na tyle blisko mieszkacie, że jesteście wstanie dojechać tam w ciągu dnia zaliczyć zjazdy i wrócić.
BoRa z niziny Wielkopolskiej (do najbliższej ośnieżonej górki ho ho km)

BPE - 2015-02-25 12:05
z tego względu współczuję wszystkim, którzy mieszkają na północy........dla nas faktycznie wypad w Tatry na jeden dzień jak stacjonujemy w Sączu to mały pikuś........dlatego trzymam ta moją ukochaną bazę wypadową i nie zamierzam się jej pozbyć :-)