Geoblog.pl    BPE    Podróże    2014 - 2017 małe rodzinne wędrowanie    Park Węgielnik - Skałki

Park Węgielnik - Skałki

Polska, Piwniczna

Nareszcie majówka i chwila na oderwanie się od zajęć i pracy (której ostatnio było aż w nadmiarze)......
Z całą rodzinką umawiamy się na spacer w nowe miejsce odkryte zresztą pół roku temu przez moją mamę.
A miejsce to znajduje się zaledwie 5 minut drogi od rynku w Piwnicznej i zaskakuje swoim ogromem i ilością ciekawych atrakcji.
Szlak to w zasadzie niezliczone ilości schodów - prowadza one do miejsca rekreacji: plac zabaw, wiaty, boisko, drewniana ścieżka zdrowia - dla każdego coś miłego, kawałek dalej znajdziemy zrekonstruowane okopy z drugiej wojny światowej, a jeszcze wyżej wieże widokową.
Kolejny szlak poprowadzi nas do jeszcze większej atrakcji: platformy widokowej i szlaku przez skałki z łańcuchami jak na Orlej Perci. Przepaści tu nie ma, ale przewyższenie jest takie, że emocje mamy zapewnione !

Na pewno jeszcze nie raz wrócimy w to miejsce, a pomysłodawcom i realizatorom parku należą się wielkie gratulacje !