Geoblog.pl    BPE    Podróże    2014 - 2017 małe rodzinne wędrowanie    Moszna zamek - prawdziwa perełka

Moszna zamek - prawdziwa perełka

Polska, Moszna

Kiedy w przed dzień mąż pyta mnie co bym chciała robić w swoje urodziny - odpowiadam - pojechać gdzieś gdzie nie byłam i zobaczyć coś nowego i ciekawego........

Wybór pada na zamek w Mosznej ............ genialny wybór :-)

To istna perełka wśród zamków polskich, choć jego historia polska nie jest.
Nie będę się rozpisywać na temat jego burzliwej historii, zainteresowanych odsyłam do strony ;

Można go zwiedzać, można w nim spać, a nawet spędzać tu szalony czas na różnego rodzaju imprezach organizowanych przez zamek. My na razie korzystamy z opcji I i wędrujemy na zwiedzanie tego co zostało udostępnione zwiedzającym. Bardzo żałujemy, że nie mam możliwości zajrzeć na wieże w weekendy, za to miło spędzamy czas na przejściu po ogromnych ogrodach / parku zamkowym, który dzięki zaniedbaniu stał się całkiem klimatycznym lasem - idealnym na rodzinne spacery.