Geoblog.pl    BPE    Podróże    2014 - 2017 małe rodzinne wędrowanie    Sky Tower - Wrocław z lotu ptaka

Sky Tower - Wrocław z lotu ptaka

Polska, Wrocław

Najwcześniejsze bilety jakie udało nam się kupić były na godzinę 17.......(byliśmy przy kasie rano - jeszcze przed otwarciem).....

Najwyższy budynek w kraju, czyli najlepszy punkt widokowy .......musieliśmy się tu pojawić, bo my to już jakąś taka słabość do wysokości mamy ;-)

Widoczki z góry jednak mocno rozczarowują - teraz dopiero widać jak bardzo to miasto ucierpiało przez czasy socjalizmu.....
Tylko mały fragment miast to stara, zabytkowa zabudowa, niestety większość nie wygląda już za ciekawie.........

Tak generalnie podsumowując - to jest mnóstwo innych o wiele piękniejszych miast w Polsce - nie do końca więc rozumiem te zachwyty nad Wrocławiem ......... przepraszam z góry wszystkich Wrocławian, ale takie mieliśmy odczucia .......

genek
genek - 2015-11-25 13:18
Opinię o Wrocławiu uważam za niesprawiedliwą. Wrocław jest naprawdę bardzo urokliwy, wg mnie z miast wojewódzkich piękniejsze są tylko Wawa , Kraków i Gdańsk.

BPE - 2015-11-25 13:36
Kraków i Gdańsk potwierdzam .......za naszą stolica nie przepadam........zdecydowanie w czołówce plasuje się Toruń , Tarnów, Rzeszów ......... Wrocławia niestety w tej czołówce nie stawiam ......... ale to oczywiście moja .....subiektywna ocena

Eugene
Eugene - 2015-12-03 15:17
Wysoko i piękne widoki.

marianka - 2015-12-06 09:54
Ja jako rodowita Krakowianka przychylam się oczywiście do opinii o Krakowie i tej o niezbyt pięknej Warszawie :)

Za to do Wrocławia i Gdańska mam jednak słabość. No i Lublin uwielbiam!
BPE, aż dziwne, bo nigdy nie byłam w Tarnowie (a to przecież tak blisko!), ale po Twojej rekomendacji to muszę się tam wybrać koniecznie!

mamaMa - 2015-12-06 20:58
Wedlug niemieckiej Bild Zeitung Wroclaw to jeszcze malo znana perelka, niedawno w internecie polecali w miare szybka wizyte przed rozslawieniem miasta jakimis wydarzeniem sportowym. Musze sie wybrac, Wroclaw pamietam z lat 90-tych i bardzo mi sie wtedy podobal:-)

BPE - 2015-12-07 09:33
ja właśnie też byłam gdzieś na początku lat 90-tych i jedyne co zapamiętała to niezliczona ilość pijanych kobiet walających się po ulicach - widać Wrocławia nie dane mi polubić ........

opolanka
opolanka - 2016-10-25 21:22
Nie, nie, nie zgadzam się. Wrocław jest uroczy, ale nie z lotu ptaka, tylko trzeba się w niego "zanurzyć" poczuć i powłóczyć.
Niedawno odwiedziłam i zachwyciła mnie też Bydgoszcz.
BPE- dziękuję Wam za świetne i wyczerpujące relacje z podróży, które są dla mnie inspiracją. Nie mam czasu opisywać swoich, ale jestem stałym czytelnikiem geobloga. Właśnie parę dni temu wróciłam z pięknej Madery, którą przemierzyłam wzdłuż i wszerz. Pozdrawiam wszystkich podróżników.