Geoblog.pl    BPE    Podróże    2014 - 2017 małe rodzinne wędrowanie    zoo i afrykarium

zoo i afrykarium

Polska, Wrocław

Wizytę w zoo i afrykarium obiecujemy sobie odkąd ta atrakcja powstała.........
Jest piękna, upalna niedziela więc wykorzystujemy swoją obecność w tym mieście , aby tam w końcu zajrzeć ........
Jadąc na parking zoo zaczynamy żałować, ze w ogóle zabraliśmy się autem ........po długich poszukiwaniach znaleźliśmy jakiś miejsce za niemała opłatę, a potem usiłowaliśmy się dostać do środka .......
Pół godziny stania przez automatami (bo z 4 działał 1) ............ a potem kilka godzin w dzikim tłumie.....
matko jedyna - ja rozumiem - jest atrakcja, pienna pogoda, ale dlaczego przyszedł w tym dniu do zoo cały chyba Wrocław i pół Polski - tego nie rozumiem !

To tyle z minusów - zdecydowanie odradzam wizytę tu w weekend i do tego w sezonie wakacyjnym !

A teraz plusy - zoo bardzo fajne, przyjazne zwierzakom, widać jak bardzo zmieniło się na przestrzeni lat.
Afrykarium to prawdziwy hit - najlepsze oceanarium w kraju - na prawdę polecam !