Geoblog.pl    BPE    Podróże    2014 - 2017 małe rodzinne wędrowanie    Wielki Piątek w Raju

Wielki Piątek w Raju

Słowacja
Słowacja, Tatrzańska Łomnica

Kolejne Święta Wielkanocne pod hasłem: szukamy śniegu !
A jest go nadal dużo, mnóstwo ......... i generalnie wizja świąt w Sączu jest cudowna.
Pakujemy się więc do samochodu z całym sprzętem narciarskim i w piątek o 7 rano ruszamy w Tatry Słowackie.

Pod Łomnicą jeździliśmy już w zeszłym roku :
( http://bpe.geoblog.pl/wpis/204247/w-piatek-13-tego-spelnienie-narciarskich-marzen )

Był to koniec lutego, teraz jest miesiąc później ......... wtedy wydawało mi się nam, że piękniej być nie może - a jednak - może ...........
Aura okazała się cudowna, do tego zdecydowanie mniej ludzi ......... po prostu bajka - tak - to się nazywają właściwie rozpoczęte święta :-)

sorry za taką ilość zdjęć, ale na prawdę ciężko wybrać te najpiękniejsze .......swoją drogą - zdjęcia robione głupawką z porysowanym obiektywem - wyobraźcie sobie takie, które były by robione porządnym aparatem !