Geoblog.pl    BPE    Podróże    2016 - Hiszpania (Barcelona)    Muzeum Morskie i Kolumna Kolumba

Muzeum Morskie i Kolumna Kolumba

Hiszpania
Hiszpania, Barcelona

Wzdłuż dzielnicy gotyckiej wędrujemy teraz w kierunku zachodnim - jesteśmy tu umówieni cała ekipa, aby zwiedzić Muzeum Morskie .
W niedzielę po 15 wstęp jest wolny - korzystamy więc z okazji, aby je przejść.
Ale muzeum jest warte odwiedzenia, same wnętrza są piękne, ilość eksponatów nie jest może tak imponująca jak ta w Lizbonie, ale jest tu kilka obiektów wartych uwagi - np. galera księcia Juana de Austria (replika).

Tu ponownie się rozstajemy, "Antki" już były tam gdzie my się teraz wybieramy.........a i plany na resztę dnia mają kompletnie inne od naszych. My udajemy się kawałeczek wcześniej - pod Kolumnę Kolumba.
Pomnik ma 60m wysokości, a na jego szczyt można wyjechać bardzo ciasną windą. Wstęp kosztuje 6euro, a ze zniżką 3euro.
Z góry jest piękny widok na miasto, a przede wszystkim na marinę. W podziemiach znalazł się nawet sklepik z pamiątkami . Z zewnątrz obiekt zupełnie nie wygląda na tak duży jak jest w środku .