Geoblog.pl    BPE    Podróże    2018 - Izrael, Palestyna    Plaże Morza Martwego
2018

Plaże Morza Martwego

Izrael
Izrael, Ein Bokek

Czas na obiecane chłopakom morze. Zaczynamy więc poszukiwania plaży. Wydawało mi się , ze te będą się ciągnąć wzdłuż wybrzeża, a tu nici z tego ....... pierwsza nieczynna (z powodu zapadliska) , potem totalnie nic i nawet możliwości dojścia do wody, bo wszędzie zasieki .
Dopiero kawał dalej jest miejscowość Ein Bokek z piaszczystą plażą i pełnym zapleczem sanitarnym . Tu tez mąż podejmuje odważnie próbę kąpieli - odważnie, bo woda jest lodowata, a i powietrze robi się coraz mniej fajne, zaszło słońce i nadciąga powoli lodowaty front. Kąpiel trwa więc dosłownie minutę .........

Potem poszukiwanie dzikiej plaży do sesji zdjęciowej, bo ta komercyjna się do tego nie.
A szczegółowo opisałam wszystkie plaże tutaj :

BoRa
BoRa - 2018-03-12 20:53
Cudnę miejsce. Kolory piasku i morza jakże inne, fantastyczne!
Szkoda tylko, że zimno. Chociaż może lepiej niż miałby być upał. Na zwiedzanie taka pogoda lepsza.

migot
migot - 2018-03-12 21:35
O nie! Przecież kąpiel w Morzy Martwym to jedno z tych nietuzinkowych doświadczeń dostępnych w paru miejscach na Ziemi - wielka frajda! Trzeba wrócić bliżej letniej pogody - jeszcze w listopadzie bez problemu się kapałam ;)

marianka - 2018-03-14 14:40
Ooo, nie kusiła Cię kąpiel w Morzu Martwym? To jedno z ciekawszych podróżniczych przeżyć :)
Mieliśmy może większe szczęście do pogody, bo dwa razy w Sylwestra się tam kąpaliśmy.

mamaMa - 2018-03-14 21:53
Brawo dla meza!!!
A zdjecia samego morza cudne:-)