Geoblog.pl    BPE    Podróże    2001 - Hiszpania (Podróż poślubna na Wyspy Kanaryjskie)    powrót - po drodze jeszcze Guimar
2001

powrót - po drodze jeszcze Guimar

Hiszpania
Hiszpania, Las Caletillas

W drodze powrotnej do hotelu mijamy jeszcze miasto Gumar, gdzie znajduja się piramidy"

"Jak się okazuje Teneryfa ma również własne piramidy, i co więcej są one prawie takie same jak te znajdujące się w starożytnej Mezopotamii. Od 1991 roku sławny norweski badacz Thor Heyerdahl prowadził badania nad tym odkryciem i potwierdził że rzeczywiście piramidy te są prawie identyczne jak te w Peru i Meksyku. Oczywiście można spotkać ludzi, którzy twierdzą że piramidy są niczym więcej jak stosami kamieni wyrzucanych przez miejscowych rolników, ale według nas to nie jest prawda. Potwierdzają to liczne okoliczne znaleziska, które wykluczają tę teorię. Można się o tym przekonać odwiedzając osobiście Park Etnograficzny "Piramides de Güimar", gdzie znajdziemy masę wyczerpujących informacji, zapoznać się z historią piramid, obejrzeć film w Audytorium wyposażonym w najnowocześniejszą technologię - do wyboru sześć różnych języków"

Niestety - atrakcję tą mamy okazję oglądać tylko zza płotu - jesteśmy tu za późno ;-((

Zaamieszczam tym razem wyjątkowo zdjęcia zaczerpniete ze strony: www.piramidesdeguimar.net
Zza płotu nie dało się nic zrobić ;-(( Widać było tylko same czubki piramid!!!