Geoblog.pl    BPE    Podróże    2002 - Norwegia, Dania    Powrót do domu - podsumowanie całego wyjazdu
2002

Powrót do domu - podsumowanie całego wyjazdu

Polska, Nowy Sącz

Mielismy zamiar spędzić swoją rocznicę ślubu w Krynicy, ale niestety spędziliśmy cały dzien w podróży ;-(( Trudno - może za rok.

Wróciliśmy, pełni wrażeń, niemal całkowicie spłukani. Na żaden wyjazd do tej pory nie poszły takie sumy ;-(( ale też nie odmawialiśmy sobie wszelkich atrakcji, zobaczyliśmy niemal wszystko, co było po drodze do zobaczenia. Byliśmy w dwójkę więc wynajem domków nie wychodził zbyt tanio. Zaoszczędzilismy natomiast na wyżywieniu (całe 2 tygodnie pobytu w Norwegii to własny wikt). Niestety benzyna również nie była tania, ale.......

No właśnie - ten wyjazd to jak pobyt w raju - do dzisiaj obrazy tamtego kraju tkwią w naszych głowach, a naszym największy marzeniem jest tam wrócić.
Norwegia to kraj najcudowniejszych widoków, jakie mogliśmy sobie wymarzyć, kraj niesamowicie przyjaznych ludzi, kraj bardzo bezpieczny !!!!!