Geoblog.pl    BPE    Podróże    2009 - 2013 małe rodzinne wędrowanie (5-10)    Ogród botaniczny, czyli urocze miejsce na ucieczkę z miasta

Ogród botaniczny, czyli urocze miejsce na ucieczkę z miasta

Polska, Zabrze

To ciekawe, że żadne z nas nigdy tu wcześniej nie zajrzało - nie miałam nawet pojęcia o jego istnieniu (a naście lat temu pracowałam od tego miejsca zaledwie klkaset metrów)....
Życie bywa ciekawe, a żeby je uprzyjemnić trzeba bywać w takich miejscach.
Ogród jest imponujący - ma bardzo ciekawe zbiory roślin z całego świata, mnóstwo kwiatów, wszędzie zadbane alejki, ławeczki na których można odetchnąć, małą palmiarnię i kaktusiarnię, a dla milusińskich bardzo ciekawy plac zabaw......
Jeszcze pewnie nie raz tu zajrzymy !!!

Jedyną wadą jest niestety położenie przy koszmarnie ruchliwej ulicy z kostki granitowej (krzywej niemiłosiernie), co powoduje że przejeżdżające tędy ciężarówki robią przy tym dużo hałasu, zakłócając niestety spokój i ukojenie, które powinno się znajdować w tym miejscu - ktoś powinien postarać się koniecznie o ekrany akustyczne !!!