Geoblog.pl    BPE    Podróże    RANKING STACJI NARCIARSKICH    (5) Beskid Śląski - Istebna - Stacja Narciarska Zagroń

(5) Beskid Śląski - Istebna - Stacja Narciarska Zagroń

Polska, Za Groń

Trafiliśmy tam na piękną pogodę, świetne warunki, a jednak miejsce to jakoś nie przypadło mi do gustu. Byliśmy tylko raz, ale na razie chyba tam nie wrócimy.
Mieliśmy pecha, bo jedyna ciekawa trasa była akurat zamknięta ze względu na jakieś zawody zakładowe - moim zdaniem nie powinno się wyłączać z ruchu całej trasy w przypadku imprezy "nieogólnodostępnej".

PLUSY:

- stacja urozmaicona - krzesełko + orczyk o różnym stopniu zaawansowania
- bliskość parkingu, ale tylko jednego....od pozostałych trzeba sporo podejść
- przystępne ceny
- dobre warunki - trasy wyratrakowane, bez muld
- elegancki budynek gastronomiczny przy dolnej stacji

MINUSY:

- sporo ludzi ( w okresie ferii długie kolejki)
- duża odległość od Śląska - jak na wyprawę na jeden dzień, to moim zdaniem nie warto
- przejazd bajkową drogą, ale sama stacja nieciekawie położona (widokowo)
- trasy dla początkujących i średniozaawansowanych
- brak możliwości rozwoju stacji jeżeli chodzi o trasy zaawansowane (ukształtowanie terenu na to nie pozwala)
- brak gastronomii na górnej stacji