Geoblog.pl    BPE    Podróże    2013 - Malezja, Singapur, przelotem w Dubaju    W drodze do Batu Caves

W drodze do Batu Caves

Malezja
Malezja, Putra KTM station

"Jetlag" przeszedł bezboleśnie dzięki właściwej porze pójścia spać, szybko przestawiliśmy się na tutejsze warunki.......
Ponieważ dzisiaj jest jedyny dzień kiedy KL możemy zwiedzać w pełnym składzie (jutro starsze chlopaki zaczynają konferencję) chcemy jak najwiecej zobaczyć.
Zaczynamy więc od wyprawy do jednej z większych atrakcji turystycznych - po prostu "must see" w KL :-))), czyli świątyni hinduskiej w Batu Caves. Około 20 minut na piechotę od naszego hotelu znajduje się stacja kolejki ( KTM line - Putra KTM station ), która zawiezie nas prosto pod jaskinie.

Kolejne minuty i miasto zaskakuje coraz bardziej - z jednej strony zagrzybiałe, paskudne budynki, krzywe chodniki, z drugiej wysokie wieżowca, galerie handlowe, przejścia chodnikami nad ziemią i strerylnie czysty pociąg, który na ostatniej stacji cała ekipa sprzątająca dopada i zaczyna myć (nie mam pojęcia z czego, bo ciuchcia wygląda jakby swieżo wyjechała z taśmy produkcyjnej)...........przy tym wszystkim wszechobecny hałas i młynek i ogólne wrażenie chaosu.........

Mario
Mario - 2013-04-02 23:51
a gdzie reszta wpisów... teraz to pewnie jesteście już w Singapurze :) pozdrawiamy i delektujcie się Azją

BPE - 2013-04-03 08:21
My juz jestesmy w Polsce, a wpisy piszę powolutku, bo najpierw trzeba przejrzeć te tysiące zdjęć i coś z nich powybierać :-)))

mamaMa - 2013-04-03 21:46
Calowac sie nie wolno...i co, polubilas ten inny, egzotyczny swiat?

BPE - 2013-04-04 08:36
zdecydowanie tak, bardzo mi odpowiada taka mieszanka kulturowa i niesamowita pod tym względem tolerancja ...... myślę, zę ajk przystosowałam sie do Gliwic to wszędzie sie przystosuję !