Geoblog.pl    BPE    Podróże    2013 - Malezja, Singapur, przelotem w Dubaju    Monorail, przejazd pod wieżę telewizyjną

Monorail, przejazd pod wieżę telewizyjną

Malezja
Malezja, Medan Tuanku

Pozwoliłam sobie rozdzielić te wpisy, aby pokazać pełny obraz miasta - myślę, że to najlepszy sposób, aby pokazać poszczególne dzielnice, bo tylko wtedy widać różnice. A całość sprawia niesamowite wrażenie, jak widać na zdjęciach: nowoczesność miesza sie z ruiną, czystość i uporządkowanie z totalnym chaosem........

Po południu, po chwilowym odpoczynku i relaksie w basenie hotelowym decydujemy się na kolejny punkt programu - tym razem będzie to największa wieża telewizyjna świata :-)))
Aby do niej dotrzeć idziemy do najblizszej stacji kolejki monorail : Medan Tuanku. Tam zaopatrujemy się w bilety (karty) na wszystkie linie kolejowe, monorail i autobusowe w miescie (karty doładowuje się w automatach na wszystkich stacjach - minimalne doładowanie 10 ringitów - koszt około 30zł wystaczył na na poruszanie się po mieście jednej osoby przez całe 4 dni). Kartę należy odbić przy wejściu i przy wyjściu z kolejki lub autobusu, przy przesiadkach na poszczególnych liniach nie trzeba. Taka karta to niesamowita wygoda, a sposób poruszania się komunikacją miejska jest tu najlepszy na świecie.
Aby dostać sie pod wieżę wystarczy przejechać jedną stację (do Bukit Nanas), potem 10 minut przespacerować się zadaszonym chodnikiem w kierunku wjazdu pod wieżę. Stamtąd zabierze nas darmowy bus pod samo wejście.

Na zdjęciach - to co widziały nasze oczy na trasie od hotelu po samą wieżę