Geoblog.pl    BPE    Podróże    2013 - Malezja, Singapur, przelotem w Dubaju    Wieża telewizyjna - Menara K.L. Tower

Wieża telewizyjna - Menara K.L. Tower

Malezja
Malezja, Golden Triangle

Doradzono nam, aby na wieżę udac się o zachodzie słońca, kiedy widać miasto w ostatnich promieniach. To własnie stąd mozemy zobaczyć całe miasto lepiej niz z Petronas .
Wjazd na wieżę na 86 pietro to prawie ułamek sekundy, a widoki.....cudo !!!
I wszystko byłoby dobrze, gdyby nie fakt, że tuż po nas przyjechało w to miejsce chyba ze 20 autobusów pełnych Chinek...........to było dziwne uczucie, one się mnozyły, klonowały, wszystkie identycznie ubrane z uśmiechem na ustach i kazda z nich koniecznie chciała sobie z naszym Erykiem zrobić zdjęcie (jest więc na kilkuset zdjęciach róznych osób jako najbardziej egzotyczny obiekt tego regionu , ha,ha,ha .............). nasze dziecie przyzwyczajone do obiektywu i kamer nawet się z tego cieszyło, ale baliśmy się, że w życiu sie stamtąd nie wydostaniemy.......

Razem z biletem na wieżę wykupujemy jeszcze wejście do mini zoo pod wieżą z mnóstwem węży, pająków i innych okazów z lasów malezyjskich (wolimy na zywo zobaczyć co nas ewentulanie moze spotkac w dalszej wędrówce)

marianka - 2013-04-03 12:58
Mimo koszmarnego lęku wysokości, muszę przyznać, że takie widoki to jedne z najcudowniejszych jakie można zobaczyć!

mirka66 - 2013-04-03 15:50
Ja tez mam lek wysokosci ale tam bym wjechala.Nie pominelabym takich widokow.

zula - 2013-04-03 17:15
Widoki jakby z samolotu - macie wspaniałą pamiątkę !

mamaMa - 2013-04-03 22:01
WOW!!!

Mario
Mario - 2013-04-05 15:35
ha ha ha... byliśmy też na Tej wieży, a jakoś nie załapaliśmy że ona jest najwyższa na świecie... zawsze myślałem że najwyższa to CN Tower w Toronto

Dzięki Blanka za info... człowiek uczy się całe życie :)))

BPE - 2013-04-05 15:53
co racja , to racja.....to dziękuję za uwagę - sprawdziłam, faktycznie nie jest najwyższa - pewnie był jak ją wybudowano i teraz ta informacja widnieje w paru miejscach........w takim razie trzeba jechać do Tokio !!!

BoRa
BoRa - 2013-04-05 20:50
tak zgadza się, przez kilka lat te wieże były najwyższe na świecie, ale informacja jest już nieaktualna, bo inne Państwa też mają ambicje i prześcigają się na najwyższe budynki. Oczywiście to nie ma żadnego znaczenia, wieże są niesamowicie wysokie i fascynują swoim wyglądem.