Geoblog.pl    BPE    Podróże    2013 - Malezja, Singapur, przelotem w Dubaju    Hotel De La Ferns

Hotel De La Ferns

Malezja
Malezja, Cameron Highlands

Cameron Highlands zaczynamy od zameldowania się w naszym hotelu (niestety tylko na jedną noc).

Hotel full wypas.......kiedy 2 miesiące temu szukałam jakiegoś noclegu w tym rejonie okazało się, że wszystkie hotele są zapełnione.....no tak - uprzedzano nas, w weekend zjeżdża tu całe Kuala Lumpur - to takie nasze Zakopane, tylko w wydaniu malezyjskim.........trzeba ze sporym wyprzedzeniem poszukać jakiegoś noclegu, bo potem może być kiepsko.
No i poszukaliśmy - ponieważ to juz ostatni nocleg naszych towarzyszy podróży w Malezji miało być elegancko, ale bez szleństw cenowych..........nasz hotelik choć 4-gwiazdkowy, był w cenie 2 - moze to jakas promocja - nieważne, wazne, że ślicznie, czyściutko i piękne widoki

mirka66 - 2013-04-09 11:00
Trzeba przyznac ,Hotel jest super.

BPE - 2013-04-09 11:04
myślelismy, że ten bedzie najlepszy,ale jak zobaczyliśmy następny do doznaliśmy szoku.......kompletnie nie rozumiem z jaki sposób sa przyznawane gwiazdki hotelom w Malezji - ilość ma się nijak do tego co zastajemy.........., a ceny są w takim rozrzucie, że kompletnie nie widomo za co i gdzie się płaci..........wszystko jest chyba umowne.
Ośrodek w dźungli nie miał żadnej gwiazdki i baliśmy się, że robale beda tam tańczyć mambo, tymczasem było rewelacyjnie, czysto i super pod każdym względem :-)))

Mario
Mario - 2013-04-09 14:27
W Azji, cena, gwiazdki o niczym nie świadczą... spaliśmy już w dziadowskich 4* i eleganckich 2*