Geoblog.pl    BPE    Podróże    2013 - Malezja, Singapur, przelotem w Dubaju    Gardens by the Bay (część parkowa)

Gardens by the Bay (część parkowa)

Singapur
Singapur, Gardens by the Bay

Pozwolę sobie rozłożyć te przepiękne, nowiutkie ogrody na 3 części, bo każda z nich to kompletnie inny świat :-)))

Kiedy wysiadamy z metra oczom naszym ukazuje się przepięny park, widziałam go wczesniej w portalach architektonicznych i na zdjęciach nielicznych turystów (nielicznych, bo zostały ukończone dopiero w zeszłym roku), ale co innego zobaczyć na ekranie, a co innego na żywo. Ogromny, pieknie zaprojektowany park robi ogromne wrażenie, wykupujemy sobie dodatkowo przejscie kładką pomiędzy poszczególnymi elementami (drzewami), które zaprojektowane zostały tak, aby za jakiś czas pokryła je w całości roślinność.

Wielka tylko szkoda, ze niebo pokrywają gęste chmury .........

mirka66 - 2013-04-11 16:52
Co tu duzo mowic.Cudne ogrody,widoki i miasto.Tylko pozazdroscic.

Mario
Mario - 2013-04-11 21:51
Tego Wam naprawde zazdroszcze... My byliśmy w marcu 2012, ale ogrody były jeszcze zamknięte... Ale jeszcze tam pewnie wrócimy :)

zula - 2013-04-12 13:19
Patrzę na zdjęcie Waszej Trójki - fantastyczne !!!Fotograf tak je zrobił ,że wiadać szczęście z podróży- wspaniała pamiątka tym bardziej ,że wspólnych ujęć wiele nie macie ( wiem -czasami to jest trudne ).
Miejsce przepiękne ...ale tutaj trzeba powrócić- może za pół roku,rok !

mamaMa - 2013-04-12 16:10
Wyglada to wszystko ... bajecznie:-)