Geoblog.pl    BPE    Podróże    2013 - Malezja, Singapur, przelotem w Dubaju    Hotel Fragrance - informacje praktyczne

Hotel Fragrance - informacje praktyczne

Singapur
Singapur, Hongkong street

W tym hoteliku spędziliśmy az 4 noce więc zdążyliśmy wyrobić sobie na jego temat całkiem obiektywne zdanie - moze komuś przydadza sie te informacje na przyszłość :-)))

ZALETY:
- położenie - bliskość centrum - na piechotkę mona stąd dojść do najważniejszych miejsc w Singapurze: Marina Bay, Chinatown, centra handlowe
- cena - przyzwoita jak na Singapur, choć oczywiście wyższa niz w Malezji
- czysto, nowe wyposażenie, łazienka świeżo po remoncie
- basen na dachu - to chyba jedyna i największa atrakcja tego miejsca

WADY:
- bardzo niesympatyczna obsługa, kiedy pani w recepcji omyłkowo naliczyła nam płatność zablokowano nam pokój, na drugi dzień przyszła inna obsługa i ponownie zablokowała, bo się panie nie dogadały :-(((.Żeby było śmieszniej podobne rzeczy praktykowane sa w 5* Marina Bay........widać ma się tu zerowe zaufanie do klienta......
- nieciekawe otoczenie, hałas z głównej ulicy
- zerowe wyposażenie pokoju i łazienki - jak zrobiliśmy pranko to nie było gdzie czegoś powiesić, a wszystkie rzeczy musieliśmy trzymac w walizkach, bo nie ma w pokoju nawet jednej półeczki - w porównaniu z tymi pokojami które były w Malezji to porażka.......
- my mielismy pokój z oknem - największy w hotelu, cała reszta pokoi to ciemne klitki........
- brak możliwości zjedzenia czegoś w hotelu, była mała knajpka z na parterze, ale o kazdej porze dnia i nocy nie można tam było palca wsadzić........