Geoblog.pl    BPE    Podróże    2013 - Malezja, Singapur, przelotem w Dubaju    Flyer - największe koło świata

Flyer - największe koło świata

Singapur
Singapur, Flyer

Jako była kolonia angielska Singapur także musiał mieć swoje koło - a skoro musiał - to ich koło z założenia musiało być największe i najnowocześniejsze. Ukończona konstrukcja tego cudu techniki w 2008 roku o wysokości .....165m !!!......do dzisiaj robi ogromne wrażenie.
Pełne koło zajmuje 30 minut - to idealny czas, aby nacieszyć się nieziemskimi widokami.
My jesteśmy pod Flyerem kiedy słońce chyli się ku zachodowi (no dobra - teoretycznie, bo słońca to żeśmy w Singapurze w ogóle nie widzieli) ........ miasto widzimy więc już rozświetlone milinami świateł - bajeczne, jak z innej planety - to cudowne ukoronowanie naszego pobytu w tym niesamowitym mieście - kraju...........
I już chcemy tam wrócić....już tęsknimy :-))))

BPE - 2013-04-22 09:33
długa przerwa była we wpisach, ale musiałam przygotować zdjęcia na slajdowisko i w końcu zorganizować obiecane spotkanie ze znajomymi........, a następne przede mną.......
Kiedyś takie spotkania były u mnie w domu rodzinnym - po każdej wyprawie slajdowisko było obowiązkowym punktem programu.......
Sama uwielbiam na takie chodzić - inaczej jest posłuchać kogoś na żywo niż obejrzeć nawet najpiękniej zrobiony program w telewizji.....

marianka - 2013-04-22 12:45
Czas gdy zapada wieczór, to chyba najlepszy moment na wizytę w takich miejskich punktach widokowych! Tak samo zrobiliśmy w Nowym Jorku - kolega nawet skleił kilkadziesiąt zdjęć tak, aby powstał filmik o tym jak zapada wieczór nad drapaczami chmur;)
Chociaż tego koła młyńskiego to ja bym się trochę bała - mam okropny lęk wysokości!!

A co do slajdowisk, to też jestem ich wielką fanką!!

mirka66 - 2013-04-22 14:05
Ja tez mam lek wysokosci ale z boza pomoca bym tam weszla napewno.Widoki nieziemskie.Super.

BoRa
BoRa - 2013-04-23 22:13
Takie miejsca to nie dla mnie! Ale popatrzeć z pozycji wygodnego fotela -dlaczego by nie.

Slajdowiska -o tak, te klimaty są bliskie memu sercu. Po każdej podróży wspomnienia w gronie przyjaciół to najpilniejsza sprawa.