Geoblog.pl    BPE    Podróże    KGP - Korona Gór Polskich    Szczeliniec Wielki (Góry Stołowe) 919m n.p.m.

Szczeliniec Wielki (Góry Stołowe) 919m n.p.m.

Polska, Szczeliniec Wielki

Wreszcie nastał ten czas, aby zdobyć najsłynniejszą górę regionu - Szczeliniec Wielki.
Taki bardzo wielki to on nie jest, nie sięga nawet tysiąca, ale na pewno ominąć go nie wolno.........
8.50 ruszamy na szlak, początek nie jest zbyt zachęcający - betonowe schody i barierki zdecydowanie psują urok tego miejsca.......
Po piętnastu minutach czeka już nagroda - kawa na tarasie schroniska z najpiękniejszym chyba widokiem .......
Można tu siedzieć w nieskończoność, ale z każda chwilą ludzi przybywa więc czas się zbierać i zdobyć cel - zanim to zrobimy trzeba zostawić spora kwotę w kasie na wejściu, a potem już tylko skały, skały, labirynty, widoki, zieleń - pięknie.......że też takie cudo powstało w tym miejscu :-)))

BPE - 2013-09-12 10:33

My
My - 2013-09-12 11:10
Mimo lekkiego pomieszania i tak jest super. Ostatnio byłem tam około 15 lat temu i widzę że w przyszłym sezonie spróbuję wpaść na rewizytę z maluchami .

Piękne miejsce.

BPE - 2013-09-12 11:31
dla dzieciaków to raj - prosto, a zarazem super ciekawie, czyli to co tygryski lubią najbardziej.....

BoRa - 2013-09-12 19:45
Piękne miejsce, jedno z moich ulubionych. Cieszę się, że tu dotarliście. Tak jak piszesz, nie wolno tego ominąć.
Zdjęcia urocze!
pozdrawiam,

BoRa - 2013-09-12 19:47
Blanko piszesz "zdjęcia są troszkę pomieszane, bo robione 2 aparatami, a po takim czasie ciężko odtworzyć trasę",... ja w takim wypadku patrzę we właściwościach na godzinę wykonania zdjęcia. To ułatwia, ale.. tak, tak wiem strasznie czasochłonne.

mirka66 - 2013-09-12 20:13
Piekne miejsca.Te skaly sa niesamowite.

marianka - 2013-09-12 20:38
Kocham te rejony. Tyle cudownych wspomnień!

BPE - 2013-09-13 09:48
BoRa - po godzinach nic nie uzyskam, coś się nam poprzestawiało w 1 aparacie po Azji, a drugi jest nowy i nic nie było ustawiane.........
a po datach tez się nie da, bo mój komputer coś ostatnio oszalał i wszystkie daty pokazuje nie takie jak być powinny.......