Geoblog.pl    BPE    Podróże    GOT - w drodze po złoto    Bacówka PTTK nad Wierchomlą

Bacówka PTTK nad Wierchomlą

Polska, Wierchomla

Jakby w nagrodę ostatni dzień majówki wita nas obłędna pogodą. Jeszcze dzisiaj musimy wracać na Śląsk, ale postanawiamy wykorzystać ostatni dzień na maksa i jeszcze raz znaleźć się w "niebie", czyli tam, daleko, wysoko i z widokami na cudowne panoramy :-)

Jedziemy wiec rano do Wierchomli , a stamtąd - my z mężem szlakiem do bacówki, a babcię zostawiamy w towarzystwie wnuka i kupujemy im bilet na kolejkę krzesełkową (mama już by nie dała rady zrobić takiego szlaku, a chciałam, aby ktoś jej towarzyszył (padło więc na Eryka).

Jak się okazało- szlakiem jest zdecydowanie szybciej - my już w bacówce zdążyliśmy się nacieszyć zimnym piwkiem kiedy reszta wycieczki do nas dotarła..........potem pyszna kiełbacha i niestety - czas wracać.
Ponieważ szlak był masakrycznie zabłocony - decydujemy się na powrót do górnej stacji kolejki, a potem już na dół wzdłuż wyciągu.
I znowu piechotka okazuje się szybsza :-)

Cudowny dzień ......
podsumowanie ( Eryka - 5 punktów GOT ) , gdyby liczyć nasze to będzie 9

Eugene
Eugene - 2015-05-11 21:12
Bacówka nad Wierchomlą to jedno z moich ulubionych schronisk. Po drodze wspaniałe widoki a pogoda Wam dopisała. Pozdrawiam.

zula - 2015-05-12 09:57
To miejsce rozpoczęło moje górskie wędrowanie...bacówka prześliczna ( nie było wówczas szklanej przybudówki-tak pamiętam)
fantastyczne zdjęcia i ...wspomnienia!

pamar
pamar - 2015-05-12 18:27
Jak pięknie! Rok temu też spędzaliśmy majówkę w górach... Ech... rozmarzyłam się...

BoRa
BoRa - 2015-05-13 23:11
Ja też chcę się znaleźć "w niebie" ;-). Tym Twoim, z błękitnym nieboskłonem i cudownymi widokami.
My w tym roku raczej się w góry nie wybierzemy, chlip chlip, więc tym bardziej wpatruję się i oddycham Twoimi zdjęciami.
pozdrawiam Blanko
BoRa

BoRa - 2015-07-12 22:26
O widzę mój komentarz z maja, i aż sie uśmiechnęłam do niego, a moze do siebie, W maju szanse na wyruszenie w góry, z powodu choroby były znikome, po komentarzu widzę, że straciłam już wiarę, ale zdrówko wróciło i od tego czasu troszkę nadgoniliśmy, uf jak cudownie gdy wszyscy w rodzinie są zdrowi.