Geoblog.pl    BPE    Podróże    2016 - Armenia, Gruzja, Azerbejdżan    Zachodnia dzielnica, Park Zakochanych i pożegnanie z Erewaniem

Zachodnia dzielnica, Park Zakochanych i pożegnanie z Erewaniem

Armenia
Armenia, Erewań

Poznaliśmy północ, wschód, południe, pozostała nam dzielnica zachodnio - północna.......i ostatnie godziny w mieście ........

Po krótkim odpoczynku w hoteliku wędrujemy ponownie, aby dojechać do parku metrem.
A metro ma 3 zalety: jeżdżące ekspresowo schody ruchome, jeżdżące szybko pociągi i czystość .......choć wszystko pamięta czasy ZSRR ........

Kiedy docieramy w rejon Parku Zakochanych, okazuje się, że to zupełnie inny świat , tu nie ma blokowisk , są za to biurowce i uliczki pełne sympatycznych knajpek oraz generalnie jakoś tak ładniej ........
Park jest malutki, ale całkiem sympatyczny.......potem obiadek w jednaj z knajpek i powrót do hotelu przez centrum z obowiązkowym postojem przy fontannach ........

Czas się spakować ......... jutro ruszamy na północ .........