Geoblog.pl    BPE    Podróże    2016 - Armenia, Gruzja, Azerbejdżan    Wzgórze Mtatsminda, Park rozrywki i kościółek św. Dawida

Wzgórze Mtatsminda, Park rozrywki i kościółek św. Dawida

Gruzja
Gruzja, Mtatsminda

Celem dzisiejszego dnia nie miał być Plac Wolności, a tak na prawdę dotarcie na najwyższe wzgórze stolicy - Wzgórze Mtatsminda.
Na wzgórze prowadzi kolejka szynowa, a na jego szczycie odnajdziemy maszt telewizyjny i wielki park rozrywki ..........
Park jest całkiem przyjemny do spacerowania, a i kilka atrakcji dla rodzinki się znajdzie.
Oczywiście obowiązkowo idziemy na diabelski młyn, a potem chłopaki szaleją na kolejnych atrakcjach ........
Pobyt na wzgórzu kończy kawa z widokiem na miasto , a potem zjeżdżamy ponownie kolejką.
W połowie trasy znajduje się stacja , stąd można zejść kawałek do Kościółka św. Dawida.......
Do kolejki można wrócić, ale dochodzimy do wniosku, ze to bez sensu, bo w dół zostało już tyle samo drogi.

Ciekawe, jak kompletnie odmiennie wygląda to miasto w słońcu i w ponury dzień jak dzisiaj .........jest tak jakoś smutno, pustawo ....

mamaMa - 2016-12-07 00:12
Niska frekfencja w wesolych miasteczkach zawsze robi na mnie makabryczne wrazenie, ale to moze wplyw horrorow?
Za to piekny widok na miasto i uroczy kosciolek:-)

Pamar
Pamar - 2016-12-08 14:30
No tak, kiedy pogoda pochmurna i szara to wszystko pozostaje w takich barwach, nawet nasze postrzeganie.

Eugene
Eugene - 2016-12-08 15:03
Z góry zawsze są szersze lepsze widoki nawet w taką pogodę, chyba że chmury przesłaniają i deszcz pada. Dużo ciekawych rzeczy znajduje się na Wzgórzu Mtatsminda.