Geoblog.pl    BPE    Podróże    2017 - Czarnogóra, Chorwacja, Bośnia i Hercegowina, Słowacja    Bratysława - wieczorne wędrowanie
2017

Bratysława - wieczorne wędrowanie

Słowacja
Słowacja, Bratysława

Tu byłam jako dziecko i jakoś stale omijałam Bratysławę na zasadzie - jak to tak blisko to spokojnie - przyjdzie czas i na to miasto ......
Gdzieś po drodze trzeba było jeszcze zarezerwować nocleg - wybór więc padł na stolice sąsiadów.....

Bratysława nie jest tak urocza jak Praga, ale też ma ciekawe miejsca i na pewno warto tu zajrzeć na dłużej niż te kilka godzin.

Do starówki mamy jakieś pól godzinki spaceru, potem tradycyjnie :
- Plac przy Pałacu Prymasowskim
- Rynek z Fontanną Maksymiliana i pomnikiem Napoleona
- Brama Michalska
Przerwa w jakieś knajpce , a na koniec
- Zamek

Oczywiście o zwiedzaniu nie było mowy, ale miło się przejść w ostatni wieczór naszych wakacji po jakiejś miłej starówce .......

gucio
gucio - 2017-12-06 16:16
Bratysława jest urocza ale zabytków niestety mniej niż w Pradze. My na zwiedzanie zaplanowaliśmy cały dzień a zrobiliśmy to w pół dnia. Drugie pół dnia włóczyliśmy się bez mapy i to było wspaniałe. Urocze zakątki, małe knajpki no i ten "śmieszny" język. Było wspaniale. Przyszły wspomnienia.
Pozdrawiam.

BPE - 2017-12-06 18:42
oj tak - język obu naszych południowych sąsiadów jest cudowny !!!

mamaMa - 2017-12-08 21:19
Uroczo:-)
Ale ten Wasz syn smukly!

Pamar
Pamar - 2017-12-19 15:33
I to jeszcze w taki piękny wieczór. Cudnie miasto się prezentuje. Bratysława jeszcze przed nami :)