Geoblog.pl    BPE    Podróże    RANKING STACJI NARCIARSKICH    (6) Beskid Wyspowy - Śnieżnica - Kasina Wielka

(6) Beskid Wyspowy - Śnieżnica - Kasina Wielka

Polska, Kasina Wielka

Kolejne miejsce w którym bylismy z rodzinką tylko raz więc opinia jest wyłącznie z tego jednego pobytu.

PLUSY:

- pieknie połozona stacja z bajkowymi widokami
- łatwy dojazd z głównej drogi
- stacja czynna do godziny 21
- parking na terenie dworca kolejowego, duzy, bliskie dojście do stacji
- kolej linowa o długości 1100m, długośc trasy zjazdowej 1400m
- trasa niezbyt ostra, dobra dla średniozaawansowanych narciarzy
- zarówno wyciąg, jak i trasa położone w lesie - teren osłonięty od silnych wiatrów (na parkingu było zimniej niż na samej stacji)

MINUSY:

- tylko jeden wyciąg orczykowy dla początkujących
- bardzo źle przygotowana trasa, w godzinach popołudniowych nieratrakowana - duże muldy i oblodzenia (tak duzych muld nie widzieliśmy na żadnej stacji od czasów Suchej Doliny na której żadnego ratraka nie było)
- parking nieoświetlony
- brak górnej gastronomii, na dolnej stacji jakies problemy z zapachami (może była awaria jakiegoś szamba...)
- ceny stosunkowo wysokie w porównaniu z innymi stacjami w pobliżu