Geoblog.pl    BPE    Podróże    RANKING STACJI NARCIARSKICH    (8) Beskid Śląski - Wisła - Soszów

(8) Beskid Śląski - Wisła - Soszów

Polska, Soszów

Mieliśmy okazję odwiedzić tą stację tylko raz więc nie mogę tu wyrazić zbyt obiektywnej opinii. Pierwsze wrażenie - bardzo dobre: ciekawe trasy, duże urozmaicenie, pięknie położona. Dokładnie postaram się opisać w plusach i minusach:

PLUSY:

- ciekawie położone miejsce, piękne widokowo, bardzo ciekawe i urozmaicone trasy (te ratrakowane oraz nartostrady na dziko)
- trasy narciarskie przystosowane do kazdego poziomu zaawansowania
- wygodny wyciąg krzesełkowy + 4 orczyki
- najdłuższa trasa - 2200m
- dużo punktów gastronomicznych na całej trasie
- trasa dobrze przygotowana - wyratrakowana

MINUSY:

- mało miejsc parkingowych w bliskim sąsiedztwie stacji - można mieć szczęście zaparkowac bardzo blisko, lub bardzo daleko (a następnie wędrowac drogą)
- na szczyt można zajechac wyłącznie orczykiem - co stanowi utrudnienie dla rodziców z mniejszymi dziećmi oraz deskarzy
- dość dużo ludzi (jak na weekend po feriach)
- zbyt wysokie ceny
- wyciąg treningowy dla początkujących znajduje się powyżej krzesełka (potem trzeba zjechac krzesłkiem na dół, jeśli ktoś nie poradziłby sobie na głównej trasie)
- nie zabezpieczony dolny odcinek trasy - możliwość wpadnięcia na drogę przez narciarzy, nie zabezpieczone również słupy i inne elementy na trasie